2a Jornada a l’itWorld edu 7

Publicado por avillan en

Avui, segona i última sessió a l’itWorld edu. Experiències amb mòbils, amb programació, amb robòtica… Però el veritable regal ha estat la conferència de Richard Gerver. Espectacular! Brutal! Meravellosa en el fons i en la forma.

Molts havíem llegit algun dels seus llibres, molts havíem seguit en vídeo alguna de les seves xerrades. Però pocs esperàvem trobar-nos amb un showman d’aquest nivell. La seva exposició ha estat plena de grans idees. Però, a més a més, Gerver ens ha captivat com a comuniIMG_6024cador.

Seguint el camí del seu últim llibre, ens ha parlat sobre el canvi. I aqui van algunes de les idees en forma de resum:

  • No ens han format per al canvi.
  • Ens han educat per pensar que si una cosa no funciona, és perquè no hem provat prou.
  • Hem pensat que si una cosa no funciona, amb eines més potents sí que funcionarà. Però aplicant aquestes eines al mateix problema, fracasarem i això ens crearà estrès.
  • Els professionals no s’aturen davant dels problemes. S’enfrontes a ells.
  • L’escola prepara els alumnes per ser roques (sòlides, fortes, clavades a terra…). Hauria de preparar per ser aigua, que flueix, que busca camins i erosiona les roques.
  • Abans dels 5 anys, l’home aprèn les coses més importants de la seva vida: a caminar, a parlar, a entendre la gestualitat…
  • El que és important no és què aprenen els nostres alumnes, sinó com ho fan, com aprenen.
  • Hem de fer que els nostres alumnes sàpiguen autogestionar-se.

20150226_084755


1 comentario

jporras2 · 26/02/2015 a las 22:29

Millor resum impossible.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

WordPress PopUp Plugin

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más información sobre las cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies