2a Jornada a l’itWorld edu 7

Publicado por avillan en

Avui, segona i última sessió a l’itWorld edu. Experiències amb mòbils, amb programació, amb robòtica… Però el veritable regal ha estat la conferència de Richard Gerver. Espectacular! Brutal! Meravellosa en el fons i en la forma.

Molts havíem llegit algun dels seus llibres, molts havíem seguit en vídeo alguna de les seves xerrades. Però pocs esperàvem trobar-nos amb un showman d’aquest nivell. La seva exposició ha estat plena de grans idees. Però, a més a més, Gerver ens ha captivat com a comuniIMG_6024cador.

Seguint el camí del seu últim llibre, ens ha parlat sobre el canvi. I aqui van algunes de les idees en forma de resum:

  • No ens han format per al canvi.
  • Ens han educat per pensar que si una cosa no funciona, és perquè no hem provat prou.
  • Hem pensat que si una cosa no funciona, amb eines més potents sí que funcionarà. Però aplicant aquestes eines al mateix problema, fracasarem i això ens crearà estrès.
  • Els professionals no s’aturen davant dels problemes. S’enfrontes a ells.
  • L’escola prepara els alumnes per ser roques (sòlides, fortes, clavades a terra…). Hauria de preparar per ser aigua, que flueix, que busca camins i erosiona les roques.
  • Abans dels 5 anys, l’home aprèn les coses més importants de la seva vida: a caminar, a parlar, a entendre la gestualitat…
  • El que és important no és què aprenen els nostres alumnes, sinó com ho fan, com aprenen.
  • Hem de fer que els nostres alumnes sàpiguen autogestionar-se.

20150226_084755


1 comentario

jporras2 · 26/02/2015 a las 22:29

Millor resum impossible.

Responder a jporras2 Cancelar la respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más información sobre las cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies